صحبت‌های توخل در نشست خبری و تایید جدایی هم‌وطنش از چلسی در پایان فصل

صحبت‌های توخل در نشست خبری و تایید جدایی هم‌وطنش از چلسی در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل وستهام شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پس از برد دیشب چلسی برابر وستهام یونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره پنالتی جورجینیو:

"هرگز نیاز به تغییر زننده پنالتی وجود نداشت. چنین چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. امیدوارم این چیز غیر عادی باشد. او ناامید شده‌ است اما خوشحال است که ما توانستیم آن را برگردانیم."

در مورد برد مقابل وستهام:

"کمی گیر کرده بود. اما ما راه انجام آن را می‌دانستیم. در مقابل وستهام که با تعداد و نظم زیاد دفاع می‌کند، می‌توان چنین احساسی داشت. باید منتظر لحظه‌ها باشیم. ما با میسون از خط هافبک شتاب هایی داشتیم اما هیچ کس به او ملحق نشد. احساس گیر کرده بود. ما آن را کنترل کردیم اما نتوانستیم فضا پیدا کنیم. همچنین پس از نتایج اخیر ما لحظه‌ای نبود که هر ریسکی را انجام دهیم. می‌خواستیم ضد حملات آن‌ها را کنترل کنیم. ممکن است کارت قرمز فضای بیشتری را باز کند تا دیر پاسخ داده شود."

نگرانی در مورد بازی رودیگر؟

"بدون نگرانی. او گفته است تا پایان فصل با هر آن‌چه که در توان دارد، بازی خواهد کرد."

احساس عجیب در اطراف زمین؟

"فکر می‌کنم امروز در بلاتکلیفی بود. در بازی با تیم‌هایی مثل وستهام به نظر من، انجام بازی‌های خوب مقابل آن‌ها آسان نیست. آن‌ها با 8-9 بازیکن در اطراف محوطه خود دفاع می‌کنند و یافتن فضاهایی برای شتاب گرفتن سخت است. در کل انتظار بازی دیدنی را نداشتم. نیمه اول کمی گیر کرده بود، اما فکر می‌کنم این به دلیل کمی عدم اطمینان در آخرین نتایج در خانه بود. ما در آن رشد کردیم، هرگز صبر خود را از دست ندادیم."

جایگزین رودیگر؟

"در حال حاضر نه به دلیل تحریم‌ها، اما پس از آن سخت خواهد بود زیرا تونی همان چیزی است که هست. یک شخصیت بزرگ، یک رهبر و ترس را از دیگران دور می‌کند. او به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد و مسابقات را با ثبات انجام می‌دهد. چالش برانگیز خواهد بود، اما مثل همیشه، مهم نیست که چقدر تونی را دوست دارم، چلسی بدون تونی وجود خواهد داشت و ما راه حل‌هایی پیدا خواهیم کرد."

بابت از دست دادن رودیگر ناامید شده‌اید؟

"ما پیشنهادهای بزرگی برای او داشتیم و باشگاه همه چیز را امتحان کرد؛ اما چند هفته است که دیگر نمی‌توانیم دعوا کنیم. ما نمی‌توانیم ادامه دهیم. او از ناحیه کشاله ران و دیگری از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. او کسی است که به هر حال درد را بازی می‌کند و به آن عادت کرده است. این درد عضلانی، ناراحتی شدیدی است و او احساس ناامنی می‌کند زیرا به آسیب‌های عضلانی عادت ندارد."

جورجینیو پنالتی از دست داد؟

"این سبک اوست و حق دارد به آن پای‌بند باشد. او از خودش ناراحت است اما از این‌که پولیسیچ آن را تمام کند، خوشحال است."

آمدن سریع‌تر مالک جدید؟

"ایده‌آل خواهد بود، اما اگر چمن را بکشید، سریعتر رشد نمی کند. ما در هفته‌های آخر سعی کردیم روی چیزی که می‌توانیم تاثیر بگذاریم تمرکز کنیم و آن مسابقه بعدی است."

فرم پولیسیچ؟

"پولیسیچ از زمان تعطیلات بین‌المللی که در آن تعداد سفر و مناطق زمانی باورنکردنی داشت، کمی سختی کشید. من احساس کردم که او در داخل و خارج از زمین با انرژی کمی مبارزه کرد، گاهی اوقات این‌طور است. ما سعی کردیم او را با اعتماد به نفس کامل از روی نیمکت بازگردانیم و بسیار خوشحالم که او توانست این تاثیر بزرگ را داشته باشد."

9404