انتخاب ستاره ملی‌پوش فرایبورگ از بین بایرن‌مونیخ و دورتموند مشخص شد

انتخاب ستاره ملی‌پوش فرایبورگ از بین بایرن‌مونیخ و دورتموند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با گزارشات منابع و رسانه‌های آلمانی و اروپایی، انتخاب ستاره خط دفاعی فرایبورگ از میان باواریایی‌ها و زنبورها، زردپوشان وستفالنی می‌باشد و این بازیکن پر مشتری در اروپا تمایلی به پیوستن به جمع نفرات مونیخی‌ها ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و شبکه اسکای اسپورتس، نیکو اشلوتربک، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط دفاعی باشگاه فرایبورگ مشتریان بسیار سرشناسی از سراسر قاره اروپا دارد ولی با تمام این ماجراها، این بازیکن قرار است به وستفالن برود.

طبق این گزارش، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان یک مانع مهم در انتقال نیکو اشلوتربک از فرایبورگ به جمع زنبورها را برطرف کرده‌اند.

همان‌طور که ابتدا خبرنگار نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان و اکنون نیز خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس گزارش می‌دهند، نیکو اشلوتربک، مدافع میانی ملی‌پوش و بیست و دو ساله آلمانی باشگاه فرایبورگ با انتقال به بروسیا دورتموند و حضور در جمع بازیکنان زردپوشان وستفالنی موافقت کرده است. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ آلمان و چند باشگاه سرشناس و بزرگ خارج از آلمان از رقابت برای خرید و در اختیار گرفتن این ستاره خط دفاعی باشگاه فرایبورگ آلمان خارج شده‌اند.

خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی که منتشر کرده است، هم‌چنین جزئیات بیشتری در مورد قرارداد نیکو اشلوتربک ارائه می‌دهد. طبق گزارش خبرنگار این شبکه تلویزیونی، این بازیکن ملی‌پوش آلمانی قراردادی به مدت پنج سال با مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان امضاء خواهد کرد و حقوق و دستمزدی به مبلغ معادل با رقم چهار و نیم میلیون یورو دریافت خواهد کرد. البته این انتقال هنوز تمام و نهایی نشده است چرا که دو باشگاه مبدأ و مقصد در حال دست‌یابی به توافقات نهایی بر سر سایر جزئیات این انتقال و قرارداد هستند.

به گفته خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس، مدیران و مقامات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان نمی‌خواهند که رقمی بیش‌تر از مبلغی در حدود بیست میلیون یورو به عنوان هزینه انجام این معامله و انتقال پرداخت کنند ولی مدیران و سران باشگاه فرایبورگ آلمان مبلغی معادل با رقم بالاتری نسبت به چیزی که در تصور سران وستفالن است، مد نظر خود دارند.

9404