اظهار نظر جالب کاپیتان پاریسن ژرمن: بعد از شکست مقابل رئال مادرید به قهقرا رفتیم

اظهار نظر جالب کاپیتان پاریسن ژرمن: بعد از شکست مقابل رئال مادرید به قهقرا رفتیم

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش مدافع برزیلی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که آن‌ها پس از حذف شدن مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیگر نتوانستند خودشان را جمع و جور کنند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از گل کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو، به نظر می‌رسید که دیگر کار لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان تمام شده، اما درخشش کریم بنزما ستاره فرانسوی باعث شد تا آن‌ها کامبک به یادماندنی مقابل لیونل مسی و یارانش ثبت کنند. با وجود گذشت دو ماه از آن مسابقه، مارکینیوش اعتراف کرد که آن‌ها هنوز در غم حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا هستند. 

به نقل از سایت گل، مارکینیوش پس از توقف مقابل لنس و فتح لیگ یک فرانسه در این فصل به همراه پاریسن ژرمن، در گفت و گویی با کانال پلاس گفت: "به سختی می‌توانیم آن را فراموش کنیم. بعد از آن بازی، ما بازیکنان اولین افرادی بودیم که به قهقرا رفتیم. بازی خیلی مهمی برای ما بود. روز بعد، حتی نوشیدن آب هم برای ما خیلی سخت بود. بنزما فوق العاده بود. من در دور رفت توانستم او را مهار کنم، اما در بازی برگشت او مرا شکست داد. شاید در آن دیدار باید بیشتر روی حرکاتم تمرکز می‌کردم. بعضی اوقات شما خیلی به تیم و دیگر بازیکنان فکر می‌کنید."

4416