عکس؛ گلف بازی کردن اسطوره چلسی با دو تاتنهامی

عکس؛ گلف بازی کردن اسطوره چلسی با دو تاتنهامی

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره چلسی تصمیم گرفت که رقابت های بین باشگاهی و کل کل ها را کنار بگذارد و مسابقه گلفی را با حضور ستارگان تاتنهام یعنی هری کین و اریک دایر برگزار کند. این سه از هوای آفتابی لندن استفاده کردند و در منطقه ونتورث با هم مسابقه گلف برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، در تصویری که توسط تری از نتیجه منتشر شده است، به نظر می رسد که اریک دایر برنده بازی بوده است. جان تری در مورد وی نوشته است:" اریک دایر، خوب بازی کردی."

البته به نظر می رسد که هری کین با وجود شکست چندان ناراحت نبوده است. در حقیقت تری 41 ساله تصویری از شماره 10 تاتنهام منتشر کرده است که در مقابل دوربین لبخند می زند و در حال پرداخت اسکناس هایی است که به نظر می رسد که در شرط بندی بین خودشان باخته است!

جان تری که به نظر می رسد که علاقه ویژه ای به گلف دارد، سال گذشته نیز به همراه جیمی ردنپ و پیتر کراوچ در مسابقه گلف شرکت کرده بود. کین و تری هر چند که در تیم های رقیب بازی کرده اند اما رابطه خوبی با هم دارند. وقتی که کین در شروع فصل توانسته بود که رکورد گلهای تیری آنری در لیگ انگلیس را بشکند، تری برای وی توییت زده بود:" هری کین در کلاس جهانی است."

کین نیز در سال 2018 وقتی که در مورد مشکل ترین حریفانش مورد پرسش قرار گرفته بود، گفته بود:" قبلا از کیلینی اسم برده بودم اما می توانم به جان تری هم اشاره کنم."

4125