پیش‌بازی لیورپول - ویارئال؛ هت تریک در خلق شگفتی؟

پیش‌بازی لیورپول - ویارئال؛ هت تریک در خلق شگفتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی، لیورپول میزبان یکی از عجیب و غریب‌ترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، یعنی ویارئال است. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و ویارئال از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. قرمزهای بندر لیورپول پس از صدرنشینی در گروه خود، توانستند از سد اینتر و بنفیکا عبور کنند تا جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را به دست بیاورند. در آن سو کار زیردریایی‌ها کمی سخت تر بود. چون آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی ابتدا مقابل یوونتوس قرار گرفتند و البته موفق شدند با حساب چهار بر یک، بانوی پیر را تحقیر کنند. سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ تسلیم نشدند و با نتیجه 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به مرحله نیمه نهایی رسیدند و حالا قصد دارند با شکست دادن لیورپول، در ساختن شگفتی هت تریک کنند. 

این دو تیم پیش از این بازی فقط دو بار با هم صف آرایی کرده‌اند که سهم هر تیم یک پیروزی و یک شکست بوده است. 

برخلاف لیگ قهرمانان اروپا، ویارئال در جمع چهار تیم برتر لالیگا قرار ندارد و در حال حاضر با 52 امتیاز در رده هفتم هستند. در آن سمت لیورپول در یک رقابت بسیار تنگاتنگ با سیتیزن‌ها برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

لیورپول در این فصل به دنبال کسب چهارگانه است. آن‌ها پیش از این یک قهرمانی در کارابائو کاپ کسب کرده‌اند و در فینال جام حذفی باید با چلسی دیدار کنند. 

شاگردان اونای امری فصل گذشته موفق شدند با شکست دادن منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شوند. 

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

لیورپول: الیسون، آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون، جردن هندرسون، فابینیو، تیاگو آلکانتارا، محمد صلاح، دیگو ژوتا و سادیو مانه

ویارئال: رولی، آلبیول، پائو تورس، خوان فویث، استوپینان، لوسلسو، پارخو، اتین کاپو، کوکلین، آرنات دانجوما و پاکو آلکاسر

آلبرتو مورنو مدافع ویارئال، مهم ترین غایب این بازی است. 

4416