صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، پیش‌بینی کارشناسان انگلیسی

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، پیش‌بینی کارشناسان انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اوون سایر بازیکنان سابق فوتبال انگلیس، صعود کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رو محتمل‌تر می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول و رئال مادرید، معتقد است که باشگاه اسپانیایی در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس بالایی دارد. بازیکن سابق انگلیسی در صحبت باBT Sport از روحیه تیم مادریدی تمجید کرد.

اوون گفت: "(رئال مادرید) بسیار باتجربه است. آن‌ها در بازی می‌مانند، و شما نمی توانید باعث لغزش آن‌ها شوید. بعد از 90 دقیقه فوتبال، آن‌ها به برنابئو برمی‌گردند و احتمالاً به محبوبیت خود شرایط در خانه امیدوار هستند."

پیتر کراوچ و ریو فردیناند، کارشناسان دیگر برنامه، اظهارات اوون را تایید کردند.

کراچ می‌گوید: "امسال موضوع قابل‌توجهی که درمورد رئال مادرید وجود دارد، ماندن در بازی‌هاست. اغلب حریفان پیش افتاده‌اند، اما آن‌ها در بازی‌ها باقی مانده، در زمان‌های مناسب گلزنی کرده‌ و نهایتا آن‌چه باید را انجام داده‌اند.

فردیناند گفت: فکر می‌کنم رسانه‌های اسپانیایی جمع‌بندی آن را انجام دادند. رئال مادرید پس از خروج از اتحاد، همچنان زنده‌است و نفس می‌کشد. بعد از 20 دقیقه اول فکر می‌کردیم که این بازی تمام شده‌است. من فکر می‌کنم شخصیت تیمی آن‌ها در این بازی، برای همگان قابل رویت بود."

با این وجود، رئال مادرید در پنج تجربه اخیری که دیدار رفت نیمه‌نهایی را با شکست پشت‌سر گذاشته‌است، نهایتا در صعود به فینال ناکام بوده‌‌است.

9719