آینده مبهم کاپیتان یوونتوس؛ از تورین تا لیگ ام‌ال‌اس

آینده مبهم کاپیتان یوونتوس؛ از تورین تا لیگ ام‌ال‌اس

پایگاه خبری فوتبالی- جورجو کیلینی به زودی تصمیم خواهد گرفت که آیا به یوونتوس ادامه دهد یا یک ماجراجویی جدید در MLS را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 37 ساله ایتالیایی چند روز پیش پس از ناکامی این تیم در راهیابی به جام جهانی قطر، تصمیم گرفت که از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کند. این ناکامی در مرحله مقدماتی تاثیر زیادی بر این مدافع کهنه‌کار گذاشته، که اکنون به فکر تغییر برنامه افتاده‌است.

به نقل از کالچومرکاتو، کیلینی تابستان گذشته قرارداد خود را با یوونتوس به مدت دو سال تمدید کرده‌بود و قصد داشت دوران حرفه ای خود را در تورین به‌پایان برساند، اما ناکامی در راهیابی به جام جهانی باعث شد تا او به فکر یک ماجراجویی جدید در ایالات متحده باشد.

مدافع ایتالیایی مشتاق است تا در گرگ‌و‌میش دوران حرفه‌ای خود جالش جدیدی را امتحان کند و پیرو راه لورنزو اینسینیه، ستاره ملی‌پوش ناپولی، باشد که در تابستان راهی اف‌سی تورنتو در لیگ ام‌ال‌اس می‌شود.

کیلینی در این فصل 22 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و 1442 دقیقه بازی کرده است.

یوونتوس در این فصل در جایگاه چهارم جدول سری‌آ قرار دارد و شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. بیانکونری دیگر امیدی برای فتح اسکودتو ندارد و احتمالا در رقابت با ناپولی، یکی از سکوهای سوم یا چهارم جدول را در انتهای فصل به خود اختصاص دهد.

9719