گزارش‌روز‌؛ آینده کادر مدیریتی منچستريونايتد چگونه خواهد بود؟

گزارش‌روز‌؛ آینده کادر مدیریتی منچستريونايتد چگونه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در شرایطی که رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزیره رو به اتمام است، بحث در رسانه‌ها پیرامون آینده برخی از باشگاه‌های این لیگ در فصل بعد بالا گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرنگاران نشریه دیلی تلگراف چاپ انگلیس، یکی از سوالات مهم برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال انگلستان این است که آینده کادر مدیریتی باشگاهی مانند منچستر یونایتد چگونه خواهد بود!؟

بر همین اساس و طبق این گزارش از خبرنگاران نشریه دیلی تلگراف، انتظار می‌رود دارن فلچر، بازیکن سابق شیاطین سرخ در پایان فصل جاری با توجه به گذراندن پنج ماه اخیر برای کمک به رالف رانگنیک به سمت مدیر فنی بازگردد.

ریچارد آرنولد که به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد جایگزین اد وودوارد شد، به جان مرتاف استقلال بیشتری نسبت به وودوارد در مورد مسائل فوتبال داده است. 

مت یکی از چهره‌های تاثیرگذار در تجارت منچستر یونایتد بوده است، اما گفته می‌شود که چندین ماه است که استعفا از سمت خود را در نظر گرفته است. منابعی در اولدترافورد اعلام کردند که به زودی جایگزینی برای او خواهد آمد.

انتظار می‌رود که جان مرتاف به زودی یک معاون و مدیر فوتبالی (ورزشی) جدید (میچل) را برای کمک به حجم کاری خود منصوب کند؛ اگر چه انتظار می‌رود که دیگر انتصابات برجسته‌ای فراتر از آن و جایگزینی مت وجود نداشته باشد.

تغییرات آینده در منچستر یونایتد تحت نظارت جان مرتاف، مدیر ورزشی است که یک نوع رهبری استراتژیک بر جذب نیرو و سایر امور فوتبالی در این باشگاه منچستری دارد.

9404