راه حل رانگنیک برای بازگرداندن منچستریونایتد به رده‌های بالای جدول

راه حل رانگنیک برای بازگرداندن منچستریونایتد به رده‌های بالای جدول

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد امیدوار است تا این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چند بازیکن باکیفیت به خدمت بگیرد تا بتواند دوباره در بالاترین سطح رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شیاطین سرخ از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان برنتفورد بودند که در پایان با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا آخرین بازی خانگی خود را در این فصل با برد به پایان رسانده باشند. برونو فرناندز، کریستیانو رونالدو و رافائل واران گلزنان یونایتد در این بازی بودند. 

به نقل از سایت گل، منچستریونایتد در این فصل شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت. علیرغم پسرفت شیاطین سرخ در این فصل، رانگنیک می‌گوید که آن‌ها با خرید بازیکنان باکیفیت‌، دوباره می‌توانند برای فتح عناوین رقابت کنند. او به اسکای اسپورتس گفت: "مشخص است که چند بازیکن در تابستان از این باشگاه می‌روند و باید بازیکنان باکیفیت به جای آن‌ها جذب شوند. به شدت معتقدم که اگر همه در کنار یک دیگر کار کنند، می‌توانیم من یونایتد را به جایگاهی لیاقتش را دارد، برگردانیم. دیگر باشگاه‌ها فقط به دو الی 3 پنجره نقل و انتقالاتی برای تقویت تیم خود نیاز داشتند و فکر نمی‌کنم برای یونایتد این داستان خیلی طول بکشد."

4416