عکس؛ سه اشتباه فاجعه‌بار دروازه‌بان ویارئال که منجر به حذف مقابل لیورپول شد

عکس؛ سه اشتباه فاجعه‌بار دروازه‌بان ویارئال که منجر به حذف مقابل لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته ( سه شنبه ) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، ویارئال و لیورپول در ورزشگاه خانگی ویارئال یا همان ال مادریگال به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر دو لیورپول و صعود این تیم به فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی ویارئال تا آستانه کامبک زدن مقابل لیورپول پیش رفت و شاید اگر دروازه بان بهتری داشت، اکنون نتیجه دیگری رقم می خورد. در واقع در نیمه اول این بازی، ویارئال با نتیجه دو بر صفر از لیورپول پیش افتاد و نتیجه دیدار رفت را که دو بر صفر به نفع لیورپول بود، جبران کرد و در آستانه کامبک زدن قرار گرفت.

در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت و لیورپول توانست سه گل به ثمر برساند. این سه گل لیورپول روی اشتباهات فاحش دروازه بان ویارئال یا همان رولی به ثمر برسید. رولی روی گل اول از فابینیو در حالی که زاویه تقریبا بسته بود، لایی خورد. رولی روی گل دوم هم روی ضربه سر لوئیس دیاز لایی خورد تا دو گل پشت سر هم به شکل عبور توپ از بین دو پایش دریافت کرده باشد.

گل سوم هم که توسط سادیو مانه به ثمر رسید روی خروج اشتباه و بی دلیل رولی بود و بدین ترتیب رولی، دروازه بان ویارئال، به نوعی ضعیف ترین چهره این دیدار بود.

1470