رکوردشکنی استقلال با حضور چشمی تکرار می‌شود؟

رکوردشکنی استقلال با حضور چشمی تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه چشمی یکی از امیدهای فرهاد مجیدی در خط دفاعی است تا آبی‌ها دروازه خود را بسته نگه دارند.                                    

به گزارش فوتبالی، غیبت رافائل سیلوا به دلیل محرومیت باعث شده است تا روزبه چشمی در دیدار حساس برابر سپاهان در قلب خط دفاعی تیمش قرار بگیرد. البته این اتفاق جدیدی نیست و پس از جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، روزبه به‌عنوان یک عنصر دفاعی در ترکیب استقلال به میدان رفت.

چشمی که به‌نوعی آچار فرانسه تیم مجیدی به‌حساب می‌آید، در این فصل به دفعات زیاد در ترکیب خط دفاعی تیمش به میدان رفته و دیگر نمی‌توان گفت که او امسال در پست غیرتخصصی برای تیمش بازی کرده است چرا که حضور در این قسمت از زمین به مأموریت چشمی در هر بازی تبدیل شده است.

روزبه که پیش از این نیز بارها و توسط مربیانی نظیر منصوریان، شفر و حتی کارلوس کی‌روش در پست خط دفاعی بازی کرده، امیدوار است که بتواند با استقلال همان رکوردهایی را به‌دست آورد که در لیگ هجدهم به ثبت رساند.

جایی که چشمی به‌عنوان یکی از عناصر دفاعی ترکیب تیم شفر به میدان رفت و استقلال در انتهای فصل با دریافت 13 گل، عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را بالاتر از پرسپولیس از آن خود کرد.

اکنون نیز تا پایان هفته بیست و چهارم، استقلال با دریافت هشت گل بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده که روزبه چشمی بخشی از این موفقیت نیز به‌شمار می‌آید چرا که او توانسته است به‌خوبی جای خالی دو مدافع سرباز را پر کند.

9719