واکنش توخل و آزپیلیکوئتا به تساوی چلسی در اولین حضور مالک جدید آبی‌ها

واکنش توخل و آزپیلیکوئتا به تساوی چلسی در اولین حضور مالک جدید آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی و مدافع اسپانیایی آبی‌های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی دیشب تیم خود برابر ولورهمپتون شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پس از تساوی شب گذشته چلسی مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر فوتبال انگلستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"همیشه ناامید کننده است وقتی دیرِ دیر چنین گلی را دریافت می‌کنید. ما چیزی برای جنگیدن داریم اما امتیازهای ارزشمندی را از دست می‌دهیم. در این بازی 2 امتیاز را از دست دادیم. مقابل منچستریونایتد پیشتاز بودیم اما پیروز نشدیم. سپس به اورتون باختیم. ما در حال گذراندن یک دوران بد هستیم و گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم. شرایط ما در حال حاضر این‌گونه است، ما باید خیلی پیشرفت کنیم."

"ما ساختار و انضباط را از دست دادیم. مجبور بودیم ریسک کنیم، اما باید ضدحملات را کنترل می‌کردیم. معمولاً در این کار عالی هستیم. رویکرد هجومی را در پیش گرفتیم، اما بدون نگاه کردن به ساختار، ریسک‌های زیادی را پذیرفتیم که برای این کار ما هم به همین دلیل بودیم. ما گل زدیم اما متأسفانه نتوانستیم برتری را حفظ کنیم. حالا باید در مورد چیزهای دیگری غیر از گل‌های روملو لوکاکو صحبت کنیم."

"من برای آن‌چه در این مسابقه رخ داد یک پاسخ ندارم. ما ریسک‌ها را به اندازه کافی مدیریت نکردیم، انجام آن‌ها بسیار خطرناک بود. ما نتوانستیم برنامه بازی را برای 90 دقیقه انجام دهیم."

"البته که حس یک باخت را داشت. اگر نبرید نگران می‌شوید اما باید روی نتایج خودمان تمرکز کنیم و تنها به خودمان توجه کنیم."

"در مورد انتخاب بولی، دید مثبتی در این مورد داریم اما باید این پروسه به پایان برسد. در غیر این صورت تاثیر زیادی در اتفاقات روتین و روزانه ما ندارد."

هم‌چنین سزار آزپیلیکوئتا نیز درباره این بازی گفت: "در حالی که 2 گل جلو بودیم، دو امتیاز از دست دادیم. البته که نوع بازی ما خوب نبود. طی چند بازی گذشته گل‌های زیادی خوردیم که باعث شده برای سهمیه لیگ قهرمانان در شرایط سختی قرار بگیریم. تیم‌های دیگر می‌برند و آن قدر که باید، امتیاز کسب نمی‌کنیم. باید با هم متحد بشویم و طی چند هفته باقی‌مانده عملکرد خوبی داشته باشیم. همه چیز در دستان خودمان است و فینال جام حذفی را هم در پیش داریم."

آزپیلیکوئتا در مورد مالک جدید چلسی نیز گفت: "ما هیچ ربطی به این پروسه نداشتیم. تمرکز ما در بازی‌ها بود. البته که ناامید شدیم که نتوانستیم اولین برد را برای مالک جدید بیاوریم. همه چیز دست خودمان است پس نباید انرژی خود را هدر بدهیم. البته تعدادی از طرفدارانمان را در ورزشگاه نداریم اما نمی‌توانیم بهانه‌ای بیاوریم. وظیفه ما این است که به بهترین نحو ممکن تمرین کنیم و نتیجه کسب کنیم؛ به همین دلیل ناامید شدیم."

9404