علیرضا پاکدل: با خاطیان فینال لیگ هندبال برخورد می‌کنیم/ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم

علیرضا پاکدل: با خاطیان فینال لیگ هندبال برخورد می‌کنیم/ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد با خاطیان دیدار فینال رقابتهای لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فینال سی و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد که تیم اصفهانی با برتری برابر حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علیرضا پاکدل در مورد این دیدار گفت: نمایشی که جوانان دو تیم داشتند قطعا باعث اعتلای تیم ملی هندبال ایران خواهند شد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد لغو بازیهای آسیایی نیز گفت: ما مربی بزرگی را برای تیم ملی هندبال استخدام کردیم تا بتوانیم در بازیهای آسیایی موفق باشیم اما شوک بدی وارد شد. با این حال برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می شویم.

پاکدل با اشاره به سال پرترافیک فدراسیون هندبال گفت: ۶ اعزام جهانی، بازیهای دوستانه و چند مسابقه آسیایی داریم. برای حضور در این رویدادها ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم و روی کمک مالی حامی فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حساب کرده ایم تا سال پر ترافیک مان را پشت سر بگذاریم.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد اعتراض محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به فضای سالن و اتفاقات حاشیه ای که رخ داد گفت: اعضای کمیته انضباطی در سالن بودند و قطعا مسائل مربوطه در کمیته مطرح شده و تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه در هندبال و سایر رشته ها مشکل همین است و این تنش به بازیکنان منتقل می شود و تمرکز بازیکنان از بین می رود از دیدارهای بعد با هیچ فرد و تیمی مماشات نمی کنیم و به شدت برخورد می کنیم.

۴۱۵۴