وینگر محبوب مسی جدیدترین گزینه مورد نظر بارسلونا

وینگر محبوب مسی جدیدترین گزینه مورد نظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا هر روز یک نام را به عنوان کهکشانی تابستانی تیمش مطرح می کند، از هالند گرفته تا لواندوفسکی، محمد صلاح، ژائو فلیکس، برناردو سیلوا و ... حالا نوبت سادیو مانه است.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا مدتهاست که به هواداران بارسلونا قول یک خرید کهکشانی را برای تابستان 2023 داده اما تیرش به سنگ خورده است. هالند به سیتی می رود، صلاح با لیورپول تمدید می کند و بایرن اجازه جدایی لواندوفسکی را نمی دهد. حالا نشریه کاتالونیایی موندودپورتیوو نام سادیو مانه مهاجم سنگالی را مطرح کرده است که تا 2023 با لیورپول قرارداد دارد و در تابستان یا باید قراردادش را تمدید کند یا این که از سرخ ها جدا می شود.

در حقیقت مانه فصل خوبی را در لیورپول و تیم ملی سنگال داشته است و گفته می شود که یکی از جدی ترین رقبای کریم بنزما برای کسب توپ طلا خواهد بود. مانه در سال 2019 یکی از عوامل شکست دردناک بارسلونا در آنفیلد با نتیجه چهار بر صفر بود و در سال گذشته نیز گفته می شد که مسی از لاپورتا خواسته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. در آن زمان لاپورتا نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد و در نهایت مسی جدا شد. مسی برای آرای بهترین های سال جهان نیز به مانه رای داده بود و گفته بود که به سبک بازی وینگر سنگالی علاقمند است.

4125