بازگشت سه بازیکن مهم آتالانتا برای بازی حساس یکشنبه با میلان

بازگشت سه بازیکن مهم آتالانتا برای بازی حساس یکشنبه با میلان

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های کشور ایتالیا با انتشار گزارشات و اطلاعاتی از بازگشت سه بازیکن مهم آتالانتا در کنار غیبت سه بازیکن کلیدی برای دیدار سرنوشت‌ساز یکشنبه برابر میلان خبر می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از توتو آتالانتا که رسانه نزدیک به باشگاه آتالانتاست، میلان در حالی در روز یکشنبه در سری آ میزبان آتالانتا خواهد بود که برای قطعی کردن قهرمانی خود به تنها چهار امتیاز از دو بازی پایانی فصل جاری نیاز دارد.

برای این دیدار حساس در سرنوشت اسکودتو، گاسپرینی می‌تواند سه بازیکن مهم خود یعنی دووان زاپاتا، جورجیو اسکالوینی و ژوزه پالومینو را در اختیار داشته باشد اما از سوی دیگر، سه بازیکن کلیدی آن‌ها هم‌چون رافائل تولوی، جرمن پزلا و یوسیپ ایلیچیچ این دیدار را از دست خواهند داد.

بازگشت دووان زاپاتا قطعا خبر روحیه‌بخشی برای میهمان خواهد بود تا بتوانند آخرین سهمیه اروپایی را پیش از پایان رقابت‌های فصل جاری کسب کنند و در غیر این صورت، احتمال اخراج جانپیرو گاسپرینی، سرمربی این باشگاه چندان دور از ذهن نمی‌باشد.

بنابراین، هر دو باشگاه به امتیازات کسب شده در روز یکشنبه نیاز مبرم خواهند داشت و پیروزی میلان به معنای قرار گرفتن در یک قدمی کسب اسکودتو خواهد بود که البته به نتیجه دیدار اینتر برابر کالیاری که در منطقه خطر سقوط در جدول رده‌بندی سری آ نیز قرار گرفته است، بستگی خواهد داشت.

9404