میلان درباره ستاره آرژانتینی جدی است/ روسونری در حال آماده‌سازی پیشنهاد

میلان درباره ستاره آرژانتینی جدی است/ روسونری در حال آماده‌سازی پیشنهاد

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال گزارش یک نشریه ایتالیایی مبنی بر این‌که ممکن است دیبالا به جای اینتر راهی میلان شود، حالا گفته می‌شود که مدیریت روسونری در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد برای ارائه به این ستاره آرژانتینی می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر جورناله چاپ کشور ایتالیا، مدیران و مسئولان باشگاه اینتر ایتالیا برای جذب رایگان پائولو دیبالا یک پیشنهاد قابل توجه با حقوق و دستمزدی به مبلغی معادل با رقم شش میلیون یورو ارسال کرده‌اند که همراه با چند گزینه در قرارداد از جمله پاداش‌ها نیز می‌باشد.

با این اوصاف، پائولو دیبالا، ستاره ملی‌پوش و چپ پای آرژانتینی فعلی یوونتوس قصد دارد که صبر کند و ببیند که آیا باشگاه‌های دیگری علاوه بر نراتزوری قصد جذب و به خدمت گرفتن او را دارند و پیشنهادات دیگری برای او می‌رسد یا خیر.

خبرنگار این نشریه ایتالیایی در گزارش خود چنین اضافه می‌کند که پائولو دیبالا ترجیح می‌دهد به دیگر تیم این شهر، یعنی میلان منتقل شود و مدیریت روسونری در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد به این ستاره بازی‌ساز آرژانتینی می‌باشد.

پائولو مالدینی به خوبی از کیفیت‌های بازی‌سازی پائولو دیبالا آگاه است و می‌داند که این بازیکن لیگ را نیز به خوبی می‌شناسد و بدون هیچ هزینه اضافی راهی میلان خواهد شد.

همچنین گفتنی است که باشگاه‌های دیگری چون آ اس رم ایتالیا، اتلتیکو مادرید اسپانیا و بروسیا دورتموند آلمان نیز آماده رقابت برای جذب رایگان پائولو دیبالا هستند؛ هر چند که در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که هیچ تصمیمی در رابطه با آینده این ستاره آرژانتینی و چپ پا گرفته شده باشد.

9404