تمجید ستاره فصل بعد رئال مادرید از کریم بنزما

تمجید ستاره فصل بعد رئال مادرید از کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی چلسی به تمجید از کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید پرداخت و او را بهترین مهاجم دنیا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، در این فصل کریم بنزما بدون شک یکی از بهترین بازیکنان اروپا بوده و توانسته برای رئال مادرید 44 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند. لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان اروپا به لطف درخشش این ستاره فرانسوی سی و چهار ساله موفق به حضور در مرحله فینال شده و در آن جا باید با لیورپول دیدار کند. 

به نقل از سایت گل، آنتونیو رودیگر که آخرین روزهای قراردادش را با چلسی سپری می‌کند، برای فصل بعد در رئال مادرید توپ خواهد زد. او درباره هم تیمی فصل آینده‌اش به DAZN گفت: "چند وقت است که کریم بنزما در رئال مادرید توپ می‌زند؟ 12 سال. فکر کنم همین مورد گویای همه چیز باشد. او فراز و نشیب‌های زیادی را در رئال سپری کرد، اما او هیچ وقت تسلیم نشد و این نشان دهنده شخصیت والای کریم بنزماست. او توانسته به چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و دیگر مشکلات گذشته‌اش را در تیم ملی فرانسه ندارد."

رودیگر در ادامه افزود: "از زمان رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، شما ارزش واقعی بنزما را مشاهده‌ کرده‌اید. از نظر من، او در حال حاضر بهترین مهاجم دنیاست. او همه چیز دارد."

4416