تعیین تکلیف پرونده پوگبا - یوونتوس در جلسه سرنوشت‌ساز دوشنبه

تعیین تکلیف پرونده پوگبا - یوونتوس در جلسه سرنوشت‌ساز دوشنبه

پایگاه خبری فوتبالی - پاول ندود می‌تواند کلید اصلی یوونتوس برای جذب پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا، پل پوگبا، ملی‌پوش فرانسوی شیاطین سرخ در تابستان قراردادش با منچستریونایتد به پایان می‌رسد و برنامه‌ای برای تمدید آن ندارد. پوگبا به دنبال ترک اولدترافورد و پیوستن به باشگاه دیگری با یک انتقال آزاد است.

گفته می‌شود که یوونتوس از جمله تیم‌هایی است که در حال حاضر برای جذب این بازیکن فرانسوی تلاش می‌کند و همچنین پاری‌سن‌ژرمن فرانسه. بانوی پیر مشتاق است دوباره این بازیکن 29 ساله که از سال 2012 تا 2016 برای آن‌ها بازی کرده است را جذب کند.

به نظر می‌رسد که امید بیانکونری‌ها برای ربودن پل پوگبا در روزهای اخیر با وجود برنامه پاری‌سن‌ژرمن برای ارائه یک پیشنهاد بزرگ افزایش یافته است. طبق این گزارش از خبرنگار نشریه توتو اسپورت، پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس، مهره کلیدی در تحقق این معامله باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ندود موفق شد پوگبا را متقاعد کند که دستمزدش را کاهش دهد تا بیانکونری‌ها بتوانند با او برای به خدمت گرفتنش به توافق برسند. نایب رئیس یوونتوس رابطه نزدیکی با این بازیکن دارد و از آن به عنوان یک مزیت برای متقاعد کردن ملی‌پوش فرانسوی استفاده کرد.

با این حال، هر دو طرف هنوز به توافق نرسیده‌اند اما یک خوش‌بینی از سوی یوونتوس وجود دارد. طرح بیانکونری این است که پیشنهادی در حدود 7 تا 8 میلیون یورو به اضافه پاداش ارائه کند.

پل پوگبا در حال حاضر حدود 15 میلیون یورو در منچستر یونایتد درآمد دارد؛ مبلغی که پاری‌سن‌ژرمن برای پیشنهاد آن مشکلی نخواهد داشت ولی یوونتوسی‌ها برای روز دوشنبه جلسه مستقیمی را با نزدیکان این بازیکن فرانسوی ترتیب داده‌اند تا توافق احتمالی را نهایی کنند.

9404