مدافع لیورپول تشنه گرفتن انتقام برابر رئال مادرید

مدافع لیورپول تشنه گرفتن انتقام برابر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول اذعان کرد که بی‌صبرانه منتظر بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید است. 

به گزارش فوتبالی، روز بیست و هشتم ماه می 2022 (هفتم خرداد ماه) تیم‌های لیورپول و رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار می‌کنند. این دو تیم یک بار دیگر در سال 2018 در کیف اوکراین مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، لوس بلانکوس با درخشش گرت بیل و همچنین اشتباهات مرگبار لوریس کاریوس، با نتیجه سه بر یک به قهرمانی رسید. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، رابرتسون در خصوص این بازی گفت: "ببینید، فینال گذشته مقابل مادرید بر وفق مراد ما پیش نرفت و همچنین در فصل گذشته ما را از این رقابت‌ها حذف کردند. از زمانی که من در لیورپول بوده‌ام، هرگز نتوانسته‌ایم رئال مادرید را از پیش رو برداریم. آن‌ها ما را حذف کردند و در فینال شکست دادند، پس به همین خاطر بازی کردن دوباره آن‌ها در فینال حس خوبی دارد."

"برای ما اصلا مهم نیست که در فینال با چه تیمی مقابله خواهیم کرد، چون هدف اول و آخر ما، فتح جام است. شما می‌خواهید برنده جام شوید و باید ذهنیتتان نیز همین باشد. بازی خیلی خیلی سختی خواهد بود."

4416