حداقل درآمد بارسلونا برای صعود به لیگ قهرمانان چقدر است؟

حداقل درآمد بارسلونا برای صعود به لیگ قهرمانان چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، رقم مبلغ درآمد باشگاه بارسلونای اسپانیا از حضور و شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بر آینده این تیم کاتالانی تاثیرگذار است. برد مقابل تیم رئال بتیس تضمین کرد که فصل آینده بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا، این شرایط باعث می‌شود که مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا حداقل مبلغی معادل با رقم 49.75 میلیون یورو درآمد داشته باشد. هر چه باشگاه بارسلونا در رقابت‌های معتبر لیگ قهرمانان اروپا به مراحل بالاتری صعود پيدا کند، درآمد این باشگاه کاتالانی نیز بیشتر خواهد شد.

صعود به لیگ اروپا مبلغی معادل با رقم حدودی هشت میلیون یورو به مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌داد.

زمانی که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اعتراف کرد که هدف این تیم کاتالانی در رقابت‌های این فصل، کسب کردن جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. همان طور که سرمربی اعتراف و اقرار کرده بود، می‌توانست فصلی با نتايجی بسیار بدتر از این در انتظار مدیران و هواداران باشگاه بارسلونای اسپانیا بوده باشد.

9404