پس از دیبالا و کیلینی سومین بازیکن هم از یوونتوس جدا شد: نیازی به جنگ نیست!

پس از دیبالا و کیلینی سومین بازیکن هم از یوونتوس جدا شد: نیازی به جنگ نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش و ایتالیایی بیانکونری نیز سومین بازیکنی بود در دیدار شب گذشته این تیم که آخرین مسابقه فصل هم بود، از بازیکنان، مربیان و هواداران یوونتوس تشکر و خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و شبکه اسکای اسپورتس، در آخرین بازی این فصل یوونتوس که شب گذشته مقابل فیورنتینا برگزار شد، فدریکو برناردسکی نیز با هواداران، مربیان و بازیکنان بیانکونری خداحافظی کرد و در پایان فصل از این تیم تورینی جدا خواهد شد.

طبق این گزارش، در این بازی احساسات زیادی از جانب برناردسکی در زمین مسابقه دیده می‌شد؛ با همه هم‌تیمی‌ها و بازیکنان یوونتوس یک به یک خداحافظی کرد به ویژه با ماسیمیلیانو الگری؛ میان بازیکن و سرمربی، احساسات و هیجان خاصی وجود داشت و این ژست و رفتار فدریکو برناردسکی مطمئنا در ذهن بازیکنان و هواداران سیاه و سفیدهای تورین باقی خواهد ماند.

برناردسکی در پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اسکای گفت: "این روزها خیلی به این مسئله فکر کردم؛ دوره‌ای به اتمام رسید. یک بخش از یک حرفه و زندگی. به هر حال از این بابت بسیار خوشحال هستم و به آن افتخار می‌کنم. امروز با همه صحبت کردم؛ با مسئولان و مربیان که از همه آنان ممنونم. از همه بازیکنانی که پنج سال اعضای خانواده من بودند. دنیای یوونتوس بود که باعث شد احساس کنم در خانه هستم. زمانی که تصمیمات خاصی گرفته می‌شود، نیاز است که با ظرافت و دقت دو دیدگاه متفاوت را در نظر گرفت. برای من این یک رضایت کامل میان من و باشگاه است. نیازی نیست که بجنگیم و بحث کنیم؛ چرا که من راضی هستم و افتخار می‌کنم. گفتم هر آن‌چه که به دست آوردم، از دنیای یووه باعث رشد و رضایت من است. من به عنوان یک انسان و یک مرد بزرگ شدم و رشد کردم. بسیار فراتر از حرفه و شغل من و این مسئله در این سفر که زندگی نام دارد، مهم‌ترین چیز است."

وینگر ملی‌پوش ایتالیایی که قراردادش در پایان رقابت‌های فصل جاری با بیانکونری به اتمام خواهد رسید، درباره آینده خود گفت: "در ایتالیا می‌مانم؟ شما یک شخص بسیار خوب در استودیو دارید که همه چیز را به خوبی کشف می‌کند؛ بیایید ببینیم جانلوکا دی مارتزیو چه می‌گوید. او می‌گوید که از قبل پیشنهادی دارم؛ پس اطلاعات ناقص و بدی ندارید! در این لحظات بیشتر به خودم فکر می‌کنم. فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز این است که من یک پروژه و برنامه خوب همراه با ایده‌هایم را می‌خواهم. برای من همه چیز باز است حتی برای تغییر. من آماده‌ام؛ برای تغییر برای رشد و تکامل؛ برای همه چیز آماده‌ام."

9404