پدیده بارسلونا به علت اختلاف با لاپورتا جدا می‌شود؟

پدیده بارسلونا به علت اختلاف با لاپورتا جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که در ابتدا بارسایی ها با اطمینان در مورد ماندن گاوی صحبت می کردند اما کم کم به نظر می رسد که شرایط این بازیکن به ایلایکس موریب شباهت می کند که در نهایت از لیست پیش فصل در تابستان گذشته خط خورده بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که همه اخبار حاکی از تمدید قرارداد گاوی با تیم بزرگسالان بارسلونا بودند، خوان لاپورتا به وکیل این بازیکن یعنی ایوان دلاپنیا بازیکن سابق بارسلونا حمله کرد و او را به تلاش برای "تاخیر" در مذاکرات متهم کرد. لاپورتا در مصاحبه با اسپورتیو گفت:"چند وقت پیش به گاوی پیشنهاد دادیم و هنوز اطلاعی نداریم که آیا آن را پذیرفته است یا نه. این شرایط برای ما دردناک است چون آن را درک نمی کنیم. او بچه ای 17 ساله است که حال و آینده درخشانی در بارسلونا دارد و درک نمی کنیم که وکیلش چه بازی را پیش می برد. پیشنهاد ما از نظر دستمزد فراتر از حد قابل قبول است. در حال حاضر وکیلش در حال بازی کردن و تعویق مذاکرات است. حس خوبی نسبت به مذاکرات ندارم."

این در حالیست که ایوان دلاپنیا وکیل گاوی می گوید که هنوز پیشنهادی برای تمدید به دستش نرسیده است. در حقیقت وکیل گاوی می گوید که هیچ پیشنهادی به دستش نرسیده و به همین خاطر از صحبت های لاپورتا عصبانی و متعجب است. در حقیقت نزدیکان گاوی به هفته خود دو هفته است که منتظر این پیشنهاد هستند. گاوی تا 2023 با بارسلونا قرارداد دارد و برخی تیم ها حاضرند تا برای خرید وی 40 میلیون یورو هزینه کنند.

4125