بسکتبال NBA| سری سلتیکس - هیت به بازی هفتم کشیده شد/ فینال کنفرانس شرق در اوج جذابیت

بسکتبال NBA| سری سلتیکس - هیت به بازی هفتم کشیده شد/ فینال کنفرانس شرق در اوج جذابیت

پایگاه خبری فوتبالی - میامی هیت موفق شد در بازی ششم مقابل باستن سلتیکس به پیروزی 111-103 دست پیدا کند تا سری به بازی هفتم کشیده شود. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم‌های باستن سلتیکس و میامی هیت بازی ششم فینال کنفرانس شرق را در تی دی گاردن برگزار کردند. بازی قبلی در زمین میامی برگزار شد که سلتیکس توانست با پیروزی از زمین خارج شود تا سری را سه بر دو پیش بیافتد و آن‌ها امیدوار بودند تا در بازی امروز صبح، کار را یک سره و حریف گلدن استیت وریرز در فینال NBA شوند. 

در نیمه اول شاهد غوغا کردن جیمی باتلر در زمین بودیم. این ستاره در نیمه اول توانست 21 امتیاز به تنهایی برای هیت به دست بیاورد و در آن سمت باستن علیرغم شروعی ضعیف در کوارتر اول، موفق شد در کوارتر دوم به میامی هیت نزدیک شود و نیمه اول با حساب 46-48 به سود هیت خاتمه یافت. 

در نیمه دوم باز هم این هیت بود که عملکرد بهتری را ارائه داد. آن‌ها در پایان کوارتر سوم فاصله 7 امتیازی با میزبان ایجاد کردند، اما در کوارتر سوم باستن سلتیکس با درخشش جیسن تیتم موفق شد حتی از میامی هیت جلو بیافتد، اما درخشش جیمی باتلر و کایل لوری در زمین باعث شد تا هیت با نتیجه 111-103 به پیروزی برسد تا سری 3-3 برابر شود. بازی هفتم در زمین میامی هیت برگزار خواهد شد. 

4416