عکس ویژه‌ای که بنزما پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرد

عکس ویژه‌ای که بنزما پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران، رئال مادرید و لیورپول در فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما امید اول هواداران رئال مادرید برای درخشش و گلزنی در این بازی است و اگر بنزما عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد، رئال مادرید به احتمال زیاد می تواند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

کریم بنزما پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا، تصویری را از آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید که در شهر پاریس فرانسه برگزار شده است، منتشر کرده و نوشته است:" می بینمتان" بنزما در این عکس کنار وینیسیوس جونیور ایستاده است. بنزما و وینی جونیور در این فصل تشکیل یک زوج بی نظیر را داده اند و با نیامدن امباپه به رئال مادرید مشخص است که این زوج خط حمله برای فصل آینده هم حفظ خواهد شد.

در هر صورت باید دید که کریم بنزما چه عملکردی در فینال از خود نشان خواهد داد. بنزما در حال حاضر با 15 گل آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا است و 2 گل تا رسیدن به رکورد 17 گل رونالدو در فصل 2013/14 که رکورد بیشترینِ گلِ زده در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا است، فاصله دارد.

1470