دروازه‌بان پرسپولیس در راه مس کرمان؟ تکذیب شد

دروازه‌بان پرسپولیس در راه مس کرمان؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی – آیا دروازه‌بان اول قرمزها در پایان فصل راهی مس کرمان خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، حامد لک که فصل پرفراز و نشیبی را در لیگ بیست و یکم سپری کرد وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با پرسپولیسی‌ها دارد.

این دروازه‌بان که در بهمن ماه قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، در ادامه نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند تا یحیی گل‌محمدی برای پوشش این نقطه ضعف تیمش سراغ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی برود.

با توجه به حضور بیرانوند در پرسپولیس برخی خبرها حاکی از این است که لک قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد و نمی‌خواهد ذخیره بیرانوند شود و به همین دلیل شایعاتی درباره حضور او در مس کرمان منتشر شده است

مدیران مس کرمان - که شب گذشته صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد - قصد دارند برای فصل آینده تیم خود را تقویت کنند و یکی از بازیکنانی که گفته می‌شد شاید فصل بعد راهی کرمان و تیم مس شود حامد لک است.

البته که این خبر با واکنش مدیرعامل باشگاه مس کرمان روبه رو شد و او حضور لک در مس کرمان را تکذیب کرد.

محمد کهندل در واکنش به شایعاتی از قبیل مذاکره با حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس برای پیوستن به مس کرمان و گفته است: " از شنیدن این اخبار تعجب می‌کنم. تمام فکر ما معطوف به دو بازی پایانی است و باشگاه مس با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است. شیطنت‌ها از روزهای گذشته آغاز شده است، اما ابتدا باید استراتژی باشگاه مشخص شود. مس کرمان در سال‌های نه چندان دور، جایگاهی ویژه در فوتبال ایران داشته و شایعه مذاکره هر بازیکنی را با مس کرمان منتشر می‌کنند."

7655