قول کلوپ به هواداران لیورپول پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان

قول کلوپ به هواداران لیورپول پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به هواداران این تیم قول داد که آن‌ها در فصل آینده به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند رسید. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب فینال لیگ قهرمانان فصل 2021-22 در شهر پاریس بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. این چند روز اخیر برای قرمزهای بندر مرسی ساید خیلی خوب نبود. آن‌ها یک شنبه گذشته در رقابت با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیز ناکام بودند و حالا جام چمپیونز لیگ را از دست دادند. 

به نقل از سایت گل، کلوپ پس از پایان بازی به BT Sport گفت: "در رختکن هیچ کس احساس فوق العاده‌ای راجع به این فصل نداشت. شاید به چند ساعت برای آرام کردن خودمان نیاز داریم. ما بازی خوبی ارائه دادیم، البته بی نقص نبود. فکر نمی‌کنم بتوان مقابل حریفی که از سیستم عمق‌دار استفاده می‌کند، بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت. ما شوت‌های بسیار زیادی زدیم، کورتوا دو سیو فوق العاده داشت و سپس از روی پرتاب اوت گل خوردیم. در واقع والورده می‌خواست شوت کند و وینیسیوس آن جا بود تا توپ را گل کند."

"مطمئنم که دوباره به فینال خواهیم رسید. بازیکنانم روحیه مبارزه طلبی زیادی دارند. یک گروه برجسته درکنار هم هستیم. فینال فصل بعد کجاست؟ استانبول؟ هتل را برای ما رزرو کنید."

4416