تغییرات عجیب در پار‌ی‌سن‌ژرمن؛ 10 خروجی! دراکسلر به بوندسلیگا بازمی‌گردد؟

تغییرات عجیب در پار‌ی‌سن‌ژرمن؛ 10 خروجی! دراکسلر به بوندسلیگا بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری فرانسوی، مدیریت باشگاه پار‌ی‌سن‌‌ژرمن به دنبال ايجاد تغییرات گسترده در تیم خود است و اگر 10 بازیکن این تیم پیشنهادات جدی و درستی داشته باشند، هیچ مانعی بر سر راه آن‌ها برای خروج از این باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Le Parisien، بعد از تمدید موفقیت‌آمیز و بسیار پر هزینه قرارداد کیلیان امباپه به عنوان ستاره ملی‌پوش و فرانسوی خط حمله تیم خود، مدیریت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد که تعدادی از بازیکنان تیم خود را از فهرست دریافت کنندگان حقوق و دستمزد در این باشگاه فرانسوی خارج کرده و حذف کند. به خصوص این‌که مقامات و مدیران باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی هنوز هم به دنبال جذب و به خدمت گرفتن اورلین شوامنی، ستاره پر طرفدار تیم موناکو و هم‌چنین عثمان دمبله، وینگر ملی‌پوش فرانسوی‌ها از باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز می‌باشند.

خبرنگار روزنامه فرانسوی Le Parisien در گزارش اخیر خود چنین اطلاع می‌دهد که ده بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در صورت ارائه و دریافت پیشنهادهای مناسب از جانب سایر باشگاه‌های فرانسوی یا اروپایی، تیم پایتخت‌نشین پاریسی‌ها را ترک خواهند کرد. به غیر از دروازه‌بان تعویضی سرخیو ریکو با بیست و هشت سال سن که آخرین بار به باشگاه اسپانیایی مایورکا قرض داده شد، هیچ مانعی بر سر راه خروج لایوین کورزاوای بیست و نُه ساله، ادریسا گوئی سی و دو ساله، عبدو دیالوی بیست و شش ساله و آندر هررای سی و دو ساله قرار نخواهد گرفت.

طبق این گزارش منتشر شده توسط خبرنگار روزنامه فرانسوی Le Parisien، دانیلو پریرای سی ساله، لئاندرو پاردس بیست و هفت ساله، مائورو ایکاردی بیست و نُه ساله و دو بازیکن ملی‌پوش آلمانی یعنی تیلو کرر بیست و پنج ساله و یولیان دراکسلر بیست و هشت ساله نیز در این لیست قرار دارند.

یولیان دراکسلر از زمره بازیکن‌هایی است که شایعاتی در مورد بازگشت این بازیکن به رقابت‌های بوندسلیگای یک فوتبال آلمان نیز شنیده می‌شود.

9404