استعفای مربی تیم بلغارستانی پس از پرتاب موز به بازیکنانش

استعفای مربی تیم بلغارستانی پس از پرتاب موز به بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از آن که هواداران تیم زسکا صوفیه در بازی اخیر این تیم به آزار نژادپرستانه بازیکنان پرداختند، آلن پاردو تصمیم گرفت که از سمتش به عنوان سرمربی و مدیر فنی این تیم استعفا بدهد.

به گزارش فوتبالی، پاردو پس از 34 روز از باشگاه بلغارستانی استعفا داد. در حقیقت او قصد داشت که فصل بعد در این تیم بماند و با وجود شکست در فینال جام حذفی بلغارستان مقابل لفسکی صوفیه، مذاکراتی برای ماندن انجام داده بود اما پرتاب موز توسط هواداران زسکا صوفیه به چهار بازیکن تیره پوست  تیمش در بازی مقابل بوتوف پلوفدیف باعث دلخوری و استعفای وی شد.

اسکای اسپورت گزارش داده است که بازیکنان زسکا صوفیه با هواداران خشمگین تیمشان پیش از بازی مواجه شدند. در ابتدا بازیکنان پس از آزار نژادپرستانه قصد حضور در بازی را نداشتند هر چند که در نهایت نظرشان را عوض نکردند. پاردو به حدی از این اتفاقات عصبانی بود که تصمیم به استعفا گرفت.. بدین ترتیب پاردو به همراه دستیارش الکس دیار استعفا دادند. دایر اولین تیره پوستی بود که در کادر فنی باشگاه زسکا حضور پیدا می کرد.

پاردو در بیانیه ای گفت:" اتفاقات پیش و بعد از بازی مقابل بوتف از نظر من، دستیارم الکس دایر و بازیکنانم قابل قبول نیست. گروهی از نژادپرست های سازماندهی شده سعی درخرابکاری در این بازی نداشتند و به همین خاطر دیگر نمی خواهم هدایت این تیم را به عهده داشته باشم. لیاقت باشگاهی نظیر زسکا خیلی بیشتر از این هاست."

4125