درآمد میلان و دیگر ایتالیایی‌ها از لیگ قهرمانان قبلی و قرعه‌کشی فصل جدید

درآمد میلان و دیگر ایتالیایی‌ها از لیگ قهرمانان قبلی و قرعه‌کشی فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل گذشته میلان موفق شد تا پس از یازده سال یک بار دیگر موفق به کسب اسکودتو و قهرمانی سری آ شود. بنابراین فصل آینده فصلی است که میلان قصد دارد خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز ثابت کند.

به گزارش فوتبالی، به لطف قهرمانی سری آ و کسب اسکودتو میلان در قرعه‌کشی مرحله گروهی به عنوان پاداش مستقیما در سید یک قرار خواهد گرفت و بدین معنا که رقیب میلان در مرحله گروهی تیم‌های قدرتمندی چون پی اس جی، منچستر سیتی، رئال مادرید و دیگر تیم‌های تاپ اروپایی نخواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تاریخ سوم شهریور برگزار خواهد شد و انجام بازی‌های مرحله گروهی نیز از تاریخ پانزدهم شهریور آغاز خواهد شد.

هفته‌های دوم تا ششم مرحله گروهی نیز در تاریخ‌های بیست و دوم و بیست و سوم شهریور، دوازدهم و سیزدهم مهر، نوزدهم و بیستم مهر، سوم و چهارم آبان و در نهایت هفته پایانی مرحله گروهی در تاریخ دهم و یازدهم آبان برگزار می‌شود.

با توجه به این‌که جام جهانی قطر در زمستان برگزار خواهد شد، مرحله گروهی لیگ قهرمانان طوری برنامه‌ریزی شده است که زودتر از حد معمول به پایان برسد.

هم‌چنین سیدبندی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز به شرح زیر می‌باشد:

سید 1: میلان، آّژاکس، پورتو، پی اس جی، رئال مادرید، فرانکفورت، سیتی، بایرن مونیخ

سید 2: تاتنهام، اتلتیکو مادرید، چلسی، لیورپول، بارسلونا، یوونتوس، سویا، لایپزیش

سید 3: لورکوزن، دورتموند، شاختار، سالزبورگ، ناپولی، اینتر، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا (قطعی نشده)

سید 4: کپنهاگن دانمارک (قطعی نشده)، ستاره سرخ بلگراد (قطعی نشده)، دینامو زاگرب (قطعی نشده)، مارسی، المپیاکوس یونان، کلوپ بروژ، سلتیک و گلاسگو رنجرر (قطعی نشده)

همچنین جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی به درآمدهای میلان از رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل 2021/2022 پرداخته است که بر اساس آن روسونری مبلغ چهل و هفت میلیون یورو کسب درآمد داشته است. این در حالی است که یوونتوس هفتاد و نُه میلیون یورو و اینتر شصت و پنج میلیون یورو کسب کرده است.

این درآمد بر اساس چندین فاکتور محاسبه می‌شود از جلمه نتایج کسب شده در لیگ قهرمانان آن فصل و رده‌بندی تاریخی باشگاه محاسبه می‌شود. میلان 3.7 میلیون یورو برای نتایج کسب شده (که کاملا ضعیف می‌باشد)، هفده میلیون یورو برای رده‌بندی تاریخی که کاملا قابل توجه است و در نهایت شش میلیون یورو و 4.3 میلیون یورو هم برای حق پخش.

9404