رقابت رقبای دیرینه انگلیسی بر سر جذب ستاره ویارئال

رقابت رقبای دیرینه انگلیسی بر سر جذب ستاره ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ویارئال در تیررس غول‌های لیگ جزیره قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا، مدیران و مسئولان باشگاه‌های انگلیسی منچستر یونایتد و لیورپول علاقه خود به آرنات دانجوما، مهاجم باشگاه اسپانیایی ویارئال را تشدید کرده‌اند. این بازیکن بیست و پنج ساله بعد از گذراندن یک فصل درخشان تحت هدایت اونای امری، توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است.

طبق این گزارش، خبرنگار نشریه اسپانیایی مارکا چنین می‌گوید که آرنات دانجوما یک بند آزادسازی به مبلغی معادل با رقم چهل و پنج میلیون پوند در قرارداد خود با باشگاه ویارئال اسپانیا دارد که تا فصل تابستان امسال معتبر است. گفته می‌شود که تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری پس از اولین فصل خیره‌کننده دانجوما در ویارئال و پس از انتقال بیست و یک میلیون پوندی از بورنموث به جمع زیردریایی‌ها، در حال جستجو و بررسی وی هستند.

گزارش‌ها در اوایل فصل حاکی از آن بود که بند آزادسازی دانجوما مبلغی نزدیک به شصت و پنج میلیون پوند است؛ اما منابع نزدیک به این بازیکن اکنون تایید کرده‌اند که در واقع مبلغی معادل با رقم بیست میلیون پوند کمتر از آن است. این خبر به عنوان یک موسیقی دل‌انگیز به گوش تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد و لیورپول خواهد رسید.

منچستر یونایتد ماه گذشته نمایندگانی را برای تماشای آرنات دانجوما فرستاد و دید که این بازیکن در پیروزی شوک‌آور یک بر صفر در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ آلمان گل برتری تیم خود را به ثمر رساند. مدیران و مسئولان باشگاه لیورپول نیز که قرارداد محمد صلاح و سادیو مانه، هر دو بازیکن را در پایان رقابت‌های فصل آینده پایان یافته می‌بینند، از طرفداران آرنات دانجوما هستند.

9404