عضو تیم مالک قبلی میلان: به عهد خود وفا و کل ایتالیا را فتح کردیم!

عضو تیم مالک قبلی میلان: به عهد خود وفا و کل ایتالیا را فتح کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی - عضو مدیریت ارشد الیوت در گفت‌وگویی عنوان کرده که به عهد خود وفا کردیم و همان‌طور که پروفسور بزرگ ابراهیموویچ در جشن قهرمانی گفت، نه تنها شهر میلان بلکه کل ایتالیا را فتح کردیم!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، همان‌طور که انتظار می‌رفت سرانجام هفتاد درصد سهام باشگاه میلان به یک سرمایه گذاری آمریکایی - ایتالیایی با نام جری کاردیناله فروخته شد. با توجه به باقی ماندن سی درصد از سهام در دستان الیوت، آن‌ها هم‌چنین در امور باشگاه به عنوان اقلیت دارای سهام باشگاه فعالیت خواهند داشت.

جورجو فورلانی به عنوان یکی از اعضای ارشد موسسه الیوت یکی از اشخاصی است که هم‌چنان به همکاری‌اش با میلان به عنوان نماینده الیوت ادامه خواهد داد.

او به نمایندگی از الیوت چنین گفت: "به عهد و پیمانی که وعده داده بودیم عمل کردیم و همان‌طور که پروفسور بزرگ زلاتان ابراهیموویچ در شب جشن قهرمانی برای هواداران فریاد می‌زد که امشب نه تنها شهر میلان بلکه کل ایتالیا برای ماست. از این‌که موفق شدیم با قهرمانی در سری آ و کسب اسکودتو میلان را سرانجام به اوج بازگردانیم، واقعا به خود می‌بالم. اکنون وقت آن رسیده بود تا باشگاه برای ادامه حیات خود به فردی واگذار شود که بهترین انتخاب برای میلان باشد."

حدود هفتاد درصد از سهام باشگاه میلان به شخص جری کاردیناله، مدیر و موسس شرکت آمریکایی رد برد به عنوان مالک جدید باشگاه آث میلان ایتالیا فروخته و واگذار شده است و حالا تصمیم‌گیرنده اصلی در این باشگاه می‌باشد.

9404