تک امتیاز ارزشمند ژرمن‌ها در خاک ایتالیا

تک امتیاز ارزشمند ژرمن‌ها در خاک ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های ایتالیا و آلمان شنبه شب از چهارچوب مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا در استادیوم رناتو دل‌آرا مقابل یک دیگر به میدان رفتند. ساعاتی پیش از شروع این بازی، انگلیس و مجارستان دو تیم دیگر این گروه مقابل هم صف آرایی کردند که در کمال ناباوری، مجارها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. چهارشنبه گذشته نیز آتزوری از چهارچوب فینالیسیما به مصاف آرژانتین رفتند که در پایان با حساب سه بر صفر مغلوب مسی و یارانش شدند.

در نیمه اول این دیدار شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. دو تیم موقعیت‌های کم جان و کم خطری روی دروازه‌های یک‌دیگر خلق کردند که هیچ‌کدام نتیجه خاصی در برنداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری به خود گرفت و هانسی فلیک و روبرتو مانچینی تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند. در دقیقه ۷۳ آتزوری روی یک ضد حمله موفق شد توسط لورنزو پیگیرینی دروازه مانوئل نویر را باز کند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. خوشحالی ایتالیایی‌ها فقط ۳ دقیقه دوام داشت و مانشافت موفق شد با ضربه یاشوا کیمیش بازی را به تساوی بکشاند. پس از این گل ژرمن‌ها باز هم فرصت باز کردن دروازه دوناروما را داشتند، اما این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

4416