اولتيماتوم سران منچستريونايتد به هافبک هلندی کاتالان‌ها

اولتيماتوم سران منچستريونايتد به هافبک هلندی کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بيش از يک ماه است که منچستر يونايتد اريک تن‌هاگ را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده و از آن زمان به طور مداوم فرنکی دی يونگ به شياطين سرخ لينک شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت چاپ کاتالونیای اسپانیا، فرنکی دی یونگ، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا زمانی که در تیم آژاکس آمستردام در کشورش حضور داشت، زير نظر سرمربی پنجاه و دو ساله فعلی منچستر يونايتد بازی می‌کرد و اکنون اریک تن‌هاگ می‌خواهد دوباره با بازيکن سابق خود این بار در اولدترافورد کار کند.

خوزه آلوارز هايا، روزنامه‌نگار الچیرینگیتو مدعی است که تيم‌های ليگ برتری و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به اين بازيکن بیست و پنج ساله علاقه‌مند هستند و کاتالان‌ها می‌توانند مبلغی معادل با رقم شصت تا هفتاد ميليون يورو از فروش این ملی‌پوش هلندی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال دريافت کنند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا اخیرا در بخشی از سخنانش بيان کرد که فرنکی دی يونگ برای آن‌ها يک بازيکن کليدی است؛ اما ماندن او به وضعيت اقتصادی باشگاه کاتالانی بستگی دارد.

فروش این بازیکن می‌تواند به بلوگرانا کمک کند تا بودجه بيشتری برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و ميزان دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهد. اين هافبک هلندی هم‌چنين از زمان انتقال به نيوکمپ عملکرد خارق‌العاده‌ای نداشته و مجموعه اين عوامل برای فروش دی يونگ در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال کافی است.

اين گزارش حاکی از آن است که دو تيم منتظر تصميم نهایی ملی‌پوش هلندی هستند، با اين حال دی يونگ می‌خواهد با بارسلونا ادامه دهد.

خبرنگار نشريه اسپورت کاتالونیا در یکی از گزارش‌های اخیر خود مدعی است که فرنکی دی يونگ می‌خواهد در بارسلونا بماند؛ اما در مورد رقابتی که او در فصل آينده با آن روبرو خواهد شد، ترديدهایی وجود دارد. هم‌چنين گفته می‌شود که منچستر يونايتد تيمی است که بيشترين علاقه را به جذب وی در بازار نقل و انتقالات دارد و بالاترين مبلغ پيشنهادی را روی ميز گذاشته است.

شياطين سرخ از قبل با بازيکن تماس گرفته‌اند و پروژه خود را برای او توضيح داده‌اند، جایی که او می‌تواند يکی از مهره‌های اصلی ترکيب اریک تن‌هاگ باشد. آن‌ها می‌خواهند تصميم نهایی بازیکن هلندی را بدانند تا بتوانند پروژه جديد سرمربی خود را تکميل کنند.

منچستر يونايتد بيش از اين نمی‌تواند صبر کند و می‌خواهد موضع نهایی دی يونگ در مورد انتقال به انگليس را بداند، بنابراين به قول خبرنگار نشريه اسپورت کاتالونیا به این هافبک ملی‌پوش و هلندی کاتالان‌ها اولتيماتوم می‌دهد. اگر او پيشنهاد منچستر يونايتد را رد کند، آن‌ها به دنبال يک هافبک برتر ديگر خواهند بود.

فرنکی دی يونگ هم‌چنين از علاقه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، بايرن مونيخ آلمان و چند باشگاه ديگر به خود نیز آگاه است؛ اما نيوکمپ را ترک نخواهد کرد مگر اين‌که سران باشگاه بارسلونا ديگر او را در جمع کاتالان‌ها نخواهند.

در شرایط فعلی تنها چيزی که بارسلونا می‌خواهد، پول نقد است و با فروش بازيکن سابق آژاکس در اين تابستان مشکلی ندارد. اگر چه باشگاه‌های ديگری نيز به اين بازيکن هلندی علاقه‌مند هستند، اما خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارش خود چنین می‌گويد که منچستر يونايتد تنها تيمی است که می‌تواند از پس پرداخت دستمزد بالای این بازیکن برآيد.

9404