حمایت ستاره سابق توپچی‌ها از لواندوفسکی: سریعا با تیم ژاوی سازگار می‌شود

حمایت ستاره سابق توپچی‌ها از لواندوفسکی: سریعا با تیم ژاوی سازگار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال جنجالی مهاجم گلزن باواریایی‌ها به نیوکمپ هنوز انجام نشده اما در عین حال حرف و حدیث‌ها پیرامون تصمیم ملی‌پوش لهستانی مونیخی‌ها هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان هر کاری انجام می‌دهد تا مانع انتقال روبرت لواندوفسکی به باشگاه بارسلونا در کاتالونیای اسپانیا شود اما این ستاره گلزن و ملی‌پوش لهستانی دیگر نمی‌خواهد که برای این تیم باواریایی و آلمانی به میدان برود و رویایش حضور در جمع بازیکنان بارسلونا و شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ است.

در همین ارتباط، روبرت پیرس، ملی‌پوش سابق فرانسه و هافبک پیشین توپچی‌های لندن به رسانه‌ها می‌گوید: "شما باید به تصمیم بازیکن احترام بگذارید. اگر او واقعا این‌طور می‌خواهد، بهتر است که از تیمش جدا شود؛ چرا که فکر می‌کند در باشگاه فعلی‌اش به همه چیز رسیده پس این اجازه باید به او داده شود. من از اقدام لواندوفسکی تعجب نمی‌کنم؛ چرا که این آخرین فرصت در دوران بازی حرفه‌ای او برای امضا کردن و داشتن یک قرارداد عالی است."

روبرت پیرس همچنین در خصوص انتقال ستاره ملی‌پوش لهستانی به لالیگای اسپانیا نیز چنین می‌گوید: "این لیگ بسیار خوبی برای چنین بازیکنانی است. در اسپانیا شما آزادی بیشتری دارید؛ لالیگا فنی‌تر است و برای او عالی به نظر می‌رسد."

ستاره ملی‌پوش و فرانسوی سابق آرسنال انگلیس در مورد ویژگی‌های شخصی و فنی روبرت لواندوفسکی چنین اظهار نظر می‌کند: "او یک بازیکن عادی نیست من تصور می‌کنم که او از لحاظ ذهنی می‌داند که چه چیزی می‌خواهد و اگر به بارسلونا برود شکی ندارم که خیلی زود با تیم ژاوی هرناندز سازگار می‌شود."

9404