گلزن اروگوئه‌ای آماده خروج از بنفيکا؛ بارسلونا جزو مشتریان نیست!

گلزن اروگوئه‌ای آماده خروج از بنفيکا؛ بارسلونا جزو مشتریان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری مختلف اروپایی به ویژه نشریات اسپانیایی و انگلیسی، مدیران و مسئولان باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون روی جذب و به خدمت گرفتن ستاره ملی‌پوش و لهستانی خط حمله باواریایی‌های آلمان متمرکز شده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک، مقامات و مدیران باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال تصمیم دارند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو داروین نونیز، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه و ستاره خط حمله این تیم پرتغالی را بفروشند.

مدیران و مسئولان تیم پایتخت‌نشین پرتغالی در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی برای پیدا کردن و جایگزینی یک مهاجم در حد و اندازه کیفیت گلزن اروگوئه‌ای تیم خودشان‌ هستند که این ستاره در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشور پرتغال موفق شده تا تعداد سی و چهار گل در مجموع چهل و یک مسابقه‌ای که با پیراهن این باشگاه پرتغالی به میدان رفته بود، به ثمر برساند.

مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان نیز به طور جدی به جذب و به خدمت گرفتن داروین نونیز از تیم پایتخت‌نشین پرتغالی علاقه‌مند هستند؛ اما هم‌چنین گزارش‌هایی نیز از علاقه‌مندی سران تیم‌های اروپایی مطرح و صاحب‌نام دیگری مانند پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، چلسی و آرسنال انگلستان وجود دارند.

مديران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا به این بازیکن بیست و دو ساله اروگوئه‌ای نگاه نمی‌کنند، زیرا تمرکز مسئولان کاتالان‌ها بر در اختيار گرفتن و آوردن روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره فعلی خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان به نیوکمپ می‌باشد.

جالب این‌جاست که ارزش داروین نونیز در بازار نقل و انتقالات مطابق با گزارش و اعلام وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت تقریبا معادل همان مقدار و رقمی است که برای مهاجمی همانند روبرت لواندوفسکی لهستانی ذکر شده است یعنی مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو.

9404