قاسم‌پور: هشت گزینه برای هدایت تیم فوتبال جوانان داریم

قاسم‌پور: هشت گزینه برای هدایت تیم فوتبال جوانان داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: برای هدایت تیم فوتبال جوانان ایران، هشت مربی مدنظر هستند که دو نفر آنها در خارج از کشور مربیگری می‌کنند.                  

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ابراهیم قاسم‌پور در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان، ابراهیم قاسم‌پور اظهار داشت: قرار بود در نشست امروز پیرامون وضعیت تیم فوتبال جوانان کشورمان به جمع‌بندی برسیم اما به دلیل سفر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون، حمید استیلی و پرویز مظلومی این جلسه به زمان دیگری موکول شد.

وی ادامه داد: قرار شد این جلسه روز شنبه هفته آتی و در ساعت ۱۰ صبح برگزار شود، البته این احتمال وجود دارد حمید استیلی همچنان غایب این نشست باشد اما سایر دوستان حضور دارند و با حداکثر نفرات می‌توانیم جلسه را برگزار کنیم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد گزینه‌های مطرح شده و در واکنش به سئوال خبرنگار ایرنا در خصوص اینکه آیا تمامی گزینه‌های ایرانی هستند یا خیر، تاکید کرد: در این مدت تعداد نفرات افزایش یافته است و در حال حاضر هشت گزینه مد نظر این کمیته هستند. البته از این میان دو مربی خارج از ایران بوده و شاغل در لیگ‌های غیرایرانی هستند اما برنامه‌های خود را داده‌اند و ما هم رزومه‌ این عزیزان را بررسی کرده‌ایم.

قاسم‌پور گفت: در صورتی که یکی از این نفرات انتخاب شوند، مشکلی برای فعالیت ندارند و قرار است به ایران آمده و هدایت تیم را بر عهده بگیرند.

9719