6 هافبک رئال مادرید در صورت آمدن شوامنی؛ بهترین خط هافبک دنیا؟

6 هافبک رئال مادرید در صورت آمدن شوامنی؛ بهترین خط هافبک دنیا؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید بهترین خط هافبک را در جهان فوتبال در اختیار دارد و این خط هافبک با اضافه شدن شوامنی، هافبک جوان و فرانسوی قرار است تقویت شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که سال ها است از مثلث لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو در خط هافبک خود بهره می برد و با آن ها توانسته به افتخارات زیادی دست پیدا کند، در سال های اخیر دوباره دست به تقویت خط هافبک خود زده است و بازیکنانی را خریداری کرده که آینده خط هافبک رئال مادرید را تضمین می کنند. ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده از این دست هافبک ها هستند و شوامنی هم با اضافه شدن به رئال مادرید به این هافبک ها اضافه خواهد شد.

رئال مادرید با این خط هافبک توانست در فصلی که گذشت قهرمان لیگ قهرمانانان اروپا و لالیگا شود. آنچلوتی در فینال چمپیونزلیگ از والورده در کنار مودریچ، کروس و کاسمیرو استفاده کرده بود و والورده هم پاس گل قهرمانی را داد و بدین ترتیب نشان داد که چه هافبک مهمی است. رئال مادرید در خط حمله بازیکنی مثل رونالدو را در سال های اخیر از دست داد و نتوانست جایگزین مناسبی برای او بخرد اما خط هافبک رئال مادرید بسیار پر مهره است و بازیکنان توانمندی دارد که همچنان رئال مادرید را بهترین تیم اروپا نگه داشته اند.

1470