عکس یادگاری گاوی 15 ساله در کنار لیونل مسی

عکس یادگاری گاوی 15 ساله در کنار لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو گاویریا، ملقب به گاوی در این روز ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی معروف شده و مورد توجه قرار گرفته است چرا که او به تازگی موفق شده با گلزنی در بازی مقابل جمهوری چک برای تیم ملی اسپانیا، تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا شده است.

به گزارش فوتبالی، گاوی با داشتن 17 سال و 304 روز توانست مقابل تیم ملی جمهوری چک گلزنی کند و در آن بازی که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت، گاوی زننده یکی از گل های تیم ملی اسپانیا بود. او از سال 2015 در آکادمی بارسلونا حضور دارد و به نوعی محصول لاماسیا یا همان آکادمی باشگاه بارسلونا به حساب می آید. گاوی تا سال 2021 در تیم دوم بارسلونا حضور داشت و پس از آن بود که به تیم اصلی بارسلونا اضافه شد و در ترکیب اصلی این تیم مورد استفاده قرار گرفت. خیلی ها معتقد هستند که او یکی از آینده دار ترین هافبک های دنیا است.

گاوی در سال 2019 و زمانی که هنوز در تیم دوم بارسلونا و آکادمی بارسا حضور داشته است، با لیونل مسی یک عکس یادگاری گرفته است. مسی در آن زمان هنوز در بارسا حضور داشت و با توجه به اینکه اسطوره بارسلونا بود، بازیکنان جوان بارسا دوست داشتند با او عکس یادگاری بگیرند.

1470