میلان در انتظار پاسخ رم برای انجام یک معامله عالی دیگر توسط مالدینی

میلان در انتظار پاسخ رم برای انجام یک معامله عالی دیگر توسط مالدینی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری ایتالیایی، به نظر می‌رسد که مدیران روسونری در آستانه دائمی کردن قرارداد قرضی بازیکن ملی‌پوش و ایتالیایی از جالوروسی می‌باشند که اگر موفق به انجام چنین کاری شوند، در حقیقت یک معامله قابل توجه و مناسب را به نفع میلان انجام خواهند داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا پیرامون خرید دائمی الساندرو فلورنتزی، ملی‌پوش ایتالیایی از همتایان خود در باشگاه پایتخت‌نشين آ اس رم پیشرفت‌هایی داشته‌اند. مدیریت روسونری در تلاش است تا بتواند این انتقال را با مبلغی در حدود رقم دو و نیم میلیون یورو رسمی و نهایی کند. این ماجراها در شرایطی است که برچسب قیمتی این بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی مبلغی معادل با رقم حدودی چهار و نیم میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان گذشته تعیین شده بود.

اگر مدیران و مقامات باشگاه آث میلان بتوانند چنین تخفیفی را از سران و مسئولان باشگاه پایتخت‌نشين آ اس رم بگیرند، می‌توانند انتقال الساندرو فلورنتزی، بازیکن ملی‌پوشی با چنین تجربه و تطبیق پذیری در پست‌های مختلف را با هزینه‌ای ناچیز تکمیل و نهایی کنند.

این معامله قطعا توسط هواداران باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان یک کسب و کار عالی توسط پائولو مالدینی قلمداد می‌شود.

9404