ترکیب پرتغال و جمهوری چک؛ رونالدو در کنار دو ستاره لیگ انگلیس

ترکیب پرتغال و جمهوری چک؛ رونالدو در کنار دو ستاره لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی پرتغال و تیم ملی جمهوری چک به مصاف هم می روند و پرتغال در این بازی میزبان است و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی در کنار برناردو سیلوا و دیوگو ژوتا قرار گرفته است و بدین ترتیب فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال از رونالدو در کنار دو ستاره دیگر لیگ برتر انگلیس در خط حمله استفاده کرده است. دیوگو ژوتا در لیورپول توپ می زند و برناردو سیلوا هم از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا در منچستر سیتی است.

با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار داریم، عملکرد کریستیانو رونالدو مورد توجه است چرا که او آنطور که به نظر می رسد، آخرین جام جهانی خود را در قطر تجربه خواهد کرد و با توجه به اینکه رونالدو تاکنون در این تورنمنت به قهرمانی نرسیده است، اکنون به دنبال این خواهد بود تا آخرین جام جهانی خود را به خوبی و خوشی سپری کند و برای قهرمانی تلاش کند.

لیگ ملت های اروپا می تواند آماده سازی خوبی برای او و پرتغال باشد.

ترکیب پرتغال

دیوگو کاستا، کانسلو، په په، دنیلو پریرا، گریرو، ویلیام کاروالیو، روبن نوس، گوئدس، برناردو سیلوا، ژوتا، کریستیانو رونالدو

ترکیب جمهوری چک

استانک، زیما، برابک، ماتیو، کوفال، سوچک، سادیلک، هاول، هوژک، کوچتا، لینگر

1470