واکنش ستاره پی‌اس‌جی به نظرات مردم درباره ضعیف بودن لیگ فرانسه

واکنش ستاره پی‌اس‌جی به نظرات مردم درباره ضعیف بودن لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پاریسن ژرمن به حمایت از سطح لیگ فرانسه پرداخت و اذعان کرد که این لیگ از سطح بالایی برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن در فصل 2021-22 موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را از آن خود کند. آن‌ها در فصل 2020-21 در رقابت با لیل شکست خوردند، اما در این فصل دیگر رقیبی نداشتند. قهرمانی در لیگ فرانسه برای پاریسن ژرمن از نظر مردم چیز خیلی مهم و جالب توجهی نیست، زیرا بسیاری معتقدند که آن‌ها با ولخرجی‌های زیاد و خرید ستارگان بزرگ دنیای فوتبال، باید به راحتی در لیگ داخلی به مقام قهرمانی برسند، اما وراتی کاملاً عقیده متفاوتی دارد. 

به نقل از سایت گل، مارکو وراتی در این باره به وبسایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن گفت: "بعضی وقت‌ها مردم از بیرون به قضیه نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند که قهرمان شدن در لیگ خیلی آسان است و باید به راحتی قهرمان شویم و حتی معتقدند که ما پیش از شروع بازی برنده هستیم. اما اصلاً این‌گونه نیست. ما باید برای رسیدن به نتیجه پیروزی خیلی تلاش کنیم. اگر شما نمی‌توانید قدر قهرمانی‌های ما در لیگ را بدانید، پس اصلا نمی‌توانید از چیزی لذت ببرید."                                                                                                                                                                              

4416