عصبانیت هوینس در واکنش به خروج آزاد مونیخی‌ها: باید تا خرخره به آن‌ها پول بدهیم!؟

عصبانیت هوینس در واکنش به خروج آزاد مونیخی‌ها: باید تا خرخره به آن‌ها پول بدهیم!؟

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی هوینس وارد ماجرا شود، هیچ احدی در امان نخواهد بود؛ نه بازیکنان، نه خبرنگاران!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، لواندوفسکی، زوله، گنبری و خروج آزاد بازیکنان از مونیخ. این‌ها مسائل این روزهای بایرن مونیخ هستند که اولی هوینس نظرات جالبی نسبت به آن‌ها دارد.

درباره وضعیت قرارداد روبرت لواندوفسکی؟

"روبرت قرارداد دارد. در حال حاضر هیچ کس در بایرن مونیخ اجازه نمی‌دهد که لواندوفسکی از این قرارداد خارج شود. بدیهی است که تاکنون جایگزینی پیدا نکرده‌ایم؛ بنابراین نظر ما روشن است. اگر بماند، خوب بازی کند و در آلمان با خانواده‌اش احساس راحتی کند، شاید در ژانویه بیاید و بگوید وای، خیلی این‌جا را دوست دارم، شاید دو یا سه سال دیگر بمانم! بارسلونا در حالی به دنبال لواندوفسکی است که شش ماه پیش 1.3 میلیارد یورو بدهی داشت. اگر در آلمان بودند، ورشکسته محسوب می‌شدند. 1.3 میلیارد بدهی یعنی قاضی درب خانه شماست و حالا آن‌ها یک پیشنهاد X میلیونی به بازیکن بایرن مونیخ می‌دهند!؟"

درباره عدم قدردانی نسبت به روبرت لواندوفسکی، داوید آلابا و نیکلاس زوله؟

"قدردانی یعنی پول؛ در 99 درصد داستان پول است. در مورد آلابا فقط پول بود؛ در مورد زوله فقط پول بود. وضعیت گنبری هم مشابه است. او یک پیشنهاد عالی از بایرن مونیخ دارد و اکنون باید تصمیم بگیرد."

درباره وضعیت قرارداد سرژ گنبری و احتمال جدایی این ملی‌پوش آلمانی با انتقالی آزاد؟

"شما رسانه‌ها با این انتقال آزاد مرا دیوانه می‌کنید. چه چیزی می‌خواهید؟ آیا می‌خواهید این بازیکنان را تا زمانی که بله بگویند، تا خرخره‌شان را پر از پول کنیم؟"

اولی هوینس هم‌چنین مدعی شد که نیکلاس زوله سی درصد بیشتر از آن‌چه بایرن مونیخ به این بازیکن پیشنهاد داده بود، در بروسیا دورتموند دریافت می‌کند.

9404