ناآرامی‌های مربی یوونتوس ادامه دارد/ درخواست ویژه الگری از مدیران

ناآرامی‌های مربی یوونتوس ادامه دارد/ درخواست ویژه الگری از مدیران

پايگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در مورد وضعیت تیم فعلی این باشگاه آرام نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ رم پایتخت ایتالیا، بیانکونری‌ها در این فصل تغییرات کلیدی را در تیم خود تجربه خواهند کرد و جورجیو کیلینی یوونتوس را ترک کرده است. همین‌طور پائولو دیبالا نیز از یوونتوس جدا شده است؛ در حالی که فدریکو برناردسکی نیز همین مسیر را طی می‌کند. آدرین ربیو، الکس ساندرو، وستون مک‌کنی و آرون رمزی نیز ممکن است جدا شوند.

خبرنگار نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارش اخیر خود چنین ادعا می‌کند در شرایطی که پل پوگبا با انتقال آزاد به یوونتوس می‌پیوندد، اعتقاد ماسیمیلیانو آلگری به این‌که باشگاه بازیکنانی را از دست خواهد داد، او را در مورد ترکیب فعلی نگران کرده است.

مکس آلگری خواهان ترکیبی از جوانی و تجربه در تیمش است و وضعیت آنخل دی ماریا به خصوص ناامید کننده است؛ زیرا این انتقال به دلایل مختلف انجام نشده است.

مکس آلگری از مدیران باشگاه تورینی خواسته است که در انجام معاملات بیش از حد عجله کنند زیرا او می‌داند که رقابت‌های فصل آینده فصل تعیین کننده‌ای برای آینده او خواهد بود.

سرمربی یوونتوس یک بار دیگر از مدیران یوونتوس درخواست کرده تا لیست نهایی او را فراهم کنند تا وی بتواند همه بازیکنان خود را از جلسه نخست تمرین در اختیار داشته باشد.

9404