مشاوره خانوادگی آزمون به گزینه تراکتور

مشاوره خانوادگی آزمون به گزینه تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود سردار آزمون و پدرش در آشنایی قربان بردیف از شرایط فوتبال ایران و تراکتور نقش به سزایی ایفا کرده اند.

به گزارش فوتبالی، باوجود اینکه چند روزی از اعلام رسمی باشگاه تراکتور مبنی بر ورود قربان بردیف سرمربی نام آشنای روسی به ایران جهت انجام مذاکرات نهایی برای تصدی سرمربیگری تراکتور می گذرد ولی فعلا عکس وی در کنار مدیران تراکتور برای عقد قرارداد منتشر نشده و باشگاه تراکتور هم بعد خبر مذکور، اطلاع رسانی دیگری در این زمینه نداشته است.

گفته می شود این تاخیر دلایل خاص خود را دارد و طرفین باوجود توافقات کلی، بر سر جزئیات هنوز در حال صحبت هستند. نکته دیگر ماجرا اینکه بردیف در تهران به سر می برد و برای بازدید از امکانات باشگاه در این چند روز هنوز راهی تبریز نشده و شاید در یکی دو روز آینده راهی تبریز شود.

در رابطه با اقامت بردیف در تهران گفته می شود وی با سردار آزمون دیدار داشته است. همچنین این طور به گوش می رسد که سرمربی سابق سردار، از پدر این بازیکن خلیل آزمون و البته خود سردار در رابطه با شرایط فوتبال ایران علی الخصوص باشگاه تراکتور و حتی اسکواد این تیم اطلاعات گرفته و به نوعی خانواده آزمون مرجع اصلی این سرمربی برای کسب آشنایی بوده اند.

سردار آزمون در چندین وهله علاقه خود به تراکتور را صریحا بیان کرده و حالا هم به نظر نقش وی و پدرش در شکل گیری ذهنیت قربان بردیف پررنگ است. لازم به ذکر است که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با محمدرضا زنوزی مالک تراکتور هم روابط حسنه ای دارد و عکس دیدار این دو چهره باهم در کازان پیشتر هم رسانه ای شده بود.

1997