بدون بلیت جام جهانی؛ امکان سفر به قطر نیست

بدون بلیت جام جهانی؛ امکان سفر به قطر نیست

پایگاه خبری فوتبالی- چه کسانی می توانند در زمان برگزاری جام‌جهانی 2022 راهی قطر شوند؟

به گزارش فوتبالی، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال با توجه به نزدیکی ایران و قطر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کشور میزبان مسابقات جام جهانی هستند و در این بین نیز تعدادی از آژانس‌های مسافرتی با انتشار آگهی در حال جذب مسافر هستند. با این حال این سفر برای کسانی مقدور خواهد بود که بلیت‌های مسابقه را قبلاً خریداری کرده‌اند و نمی‌توان بدون داشتن بلیت مسابقات، برای دیدن جام جهانی به آن سوی آبهای خلیج فارس رفت.

حمیسی مدیر حراست فدراسیون فوتبال که امروز در کارگاه آموزشی افسران امنیتی ای اف سی حضور پیدا کرده بود  در خصوص تورهای جام جهانی عنوان کرد: "بعضی از آژانس ها تبلیغات می‌کنند و به هواداران می‌گویند ما ساماندهی می‌کنیم و بلیت هم می‌دهیم. چنین چیزی نیست. فیفا خودش مستقیما بلیت می‌فروشد. باید از سایت فیفا خریداری شود و بعد از آن کشور و فدراسیون قطر کارتی را به نام حیاکارت صادر می‌کند. مثل فن آی دی روسیه است که نقش ویزا را دارد. با بلیت صادر می‌شود و می‌توانند وارد کشور قطر شوند. اینکه آژانس ها می گویند ما بلیت می‌دهیم و شما ثبت نام کنید، امکان ندارد."

پیش از این نیز مسئولان قطری اعلام کردند که تصمیم گرفته شده است که فقط هوادارانی که بلیت بازی دارند اجازه گرفتن ویزا به آن‌ها داده شود.

7655