اولین تصویر مدافع تیم ملی آلمان با پیراهن رئال مادرید

اولین تصویر مدافع تیم ملی آلمان با پیراهن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی در پایان مراسم معارفه خود به چمن والدبباس رفت و با پیراهن شماره 22 رئال مادرید ژست گرفت.

به گزارش فوتبالی، رودیگر در کنفرانس مطبوعاتی پس از معارفه در رئال مادرید گفت که بارسلونا هم با او تماس گرفته است اما به برادر و وکیلش گفته است که تنها اولویتش روی رئال مادرید باشد. در حقیقت به گفته وی به نظر می رسد که مکالمه با آنچلوتی تاثیر مستقیمی روی تصمیم این بازیکن در مورد آینده اش داشته است.

رودیگر در کنار شوامنی دو خرید تابستانی رئال مادرید هستند. آنتونیو با اتمام قراردادش با چلسی به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست. این بازیکن گفت که اسطوره دوران فوتبالش په په بازیکن پرتغالی سابق رئال بوده است. سبک بازی رودیگر و په په هم شباهت های زیادی به هم دارد چرا که هر دو فیزیکی و تنومند هستند.

رودیگر 190 سانتی متری بدین ترتیب به استثنای دروازه بان ها به بلندقامت ترین بازیکن ترکیب رئال مادرید تبدیل خواهد شد. این مدافع قدرت سرزنی را در خط دفاعی رئال مادرید بالا می برد و البته در صورت نیاز می تواند به حملات اضافه شود تا از این حیث نیز بتواند با هد زدن به تیم کمک کند.

4125