هدف انتقالاتی میلان توافق را مجددا تکذیب کرد: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آیند!

هدف انتقالاتی میلان توافق را مجددا تکذیب کرد: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آیند!

پایگاه خبری فوتبالی - نوآ لنگ در تکذیب انتقالش به میلان می‌گوید که هیچ توافقی با روسونری وجود ندارد و نمی‌داند این خبرها از کجا می‌آیند و هم‌چنین اضافه می‌کند که اگر مجبور باشد، با عشق در بروژ می‌ماند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه nu.nl، نوآ لنگ، بازیکن باشگاه بلژیکی کلوب بروژ در تازه‌ترین مصاحبه خود دست‌یابی به هر گونه توافق با مقامات و مدیران باشگاه آث میلان ایتالیا بر سر انتقالش را تکذیب کرد و این در شرایطی است که تمامی رسانه‌های مختلف ایتالیایی و بلژیکی از تمام شدن مراحل انتقال این بازیکن به جمع نفرات روسونری خبر می‌دادند.

این وینگر هلندی باشگاه کلوب بروژ بلژیک در ارتباط با انتقال خود به سن سیرو و دست‌یابی به توافق در مذاکرات با مقامات باشگاه ایتالیایی آث میلان در مصاحبه با خبرنگار نشریه nu.nl چنین می‌گوید:

"هیچ توافقی با میلان یا باشگاه‌های دیگر وجود ندارد. نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید."

"توافق ما با مقامات کلوب بروژ به این صورت است که ابتدا پیشنهادی باید از راه برسد و هر دو طرف با آن موافق باشند. می‌خواهم به پیشرفتم ادامه بدهم و در نتیجه باید گامی بردارم."

"اگر مجبور شوم در بروژ بمانم، با تمام عشق و علاقه‌ام این کار را انجام خواهد داد. من این باشگاه را دوست دارم و صد درصد توانم را در این تیم خواهم گذاشت."

9404