منچسترسیتی در آستانه خرید بهترین دروازه بان فصل بوندسلیگا

منچسترسیتی در آستانه خرید بهترین دروازه بان فصل بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آلمانی کیکر گزارش داده است که منچسترسیتی در استانه خرید استفان اورتگا دروازه بان آلمانی - اسپانیایی آرمینیا بیله فلد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان که با اتمام قراردادش با آرمینیا بیله فلد به بازیکن آزاد تبدیل شده، به گفته هوش مصنوعی اولوسیپ بهترین دروازه بان فصل گذشته بوندسلیگا بالاتر از چهره هایی نظیر ریمن از بوخوم، تراپ از آینتراخت فرانکفورت، فلکن از فرایبورگ و هرادکی از لورکوزن بوده است. اولوسیپ با بررسی عملکرد بازیکنان مختلف و تاثیر آنها در نتایج و بازیهای تیمشان آنها را بررسی می کند. به طور مثال ارزش توپگیری هایی که به کسب نتیجه برای تیم منجر می شود بسیار بالاتر از  توپگیری های عادی در جریان بازی است. در حقیقت هر چند که آرمینیا به بوندسلیگا 2 سقوط کرد اما هوش مصنوعی اولوسیپ معتقد است که اورتگا بهترین دروازه بان مسابقات بوده و توپگیری های کلیدی زیادی داشته است. این بازیکن با حضور در منچسترسیتی می تواند به ذخیره ادرسون تبدیل شود و از روی نیمکت منتظر فرصت هایش بماند.

اورتگا که در سایت ترانسفرمارکت 6 میلیون یورو قیمت دارد، به جز دوره ای سه ساله حضور در مونیخ 1860، در کل دوران فوتبالش در ارمینیا بیله فلد بوده است.

4125