بلاگر سوئدی آبروی پیکه را برد!

بلاگر سوئدی آبروی پیکه را برد!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک یک رستوران سوئدی وقتی که جرارد پیکه حاضر نشد تا با پسرش خوش و بش کند، در شبکه های اجتماعی از او انتقام گرفت!

به گزارش فوتبالی، پیکه 35 ساله که اخیرا از شکیرا جدا شده، جمعه شب به همراه زنی که اسمش فاش نشده، به استکهلم سفر کرده بود اما به نظر می رسد که تلاش وی برای مخفی کردن هویت این زن دچار مشکل شده است.

کاترین زیتومیرسکا مالک رستورانی بود که پیکه به آن رفت. کاترین بلاگر و مجری تلویزیون معروفی در کشور سوئد است که از رفتار پیکه به شدت انتقاد کرد. در حقیقت این زن می گوید که پیکه حاضر نشده تا با پسرش که عاشق فوتبال است، سلام کند. حالا کاترین تصمیم گرفته که عکسی از پیکه و زنی که در کنارش بوده منتشر کند و در پیامی خطاب به مدافع بارسلونا نوشته است:" جرارد پیکه بازنده، به من گوش بده. تو را دیدم و بلافاصله یاد پسرم افتادم. خیلی رک با تو صحبت کردم. از تو خواستم که به پسرم سلام کنی و تو گفتی "نه". تو چی هستی؟ آدمی که با توپ دریبل می زند؟ این کارت چندان من را تحت تاثیر قرار نمی دهد. چیزی که من را ناراحت می کند، شهرتی است که باعث شده تا این قدر رقت انگیز باشی. تو هیچی نیستی، فقط آدمی با یک توپ هستی. من خودم پسری با یک توپ را در خانه دارم. اما می دانی که کارما به شدت بدجنس است و تو را گاز خواهد گرفت."

کاترین تصویری از پیکه منتشر کرده که هودی به تن دارد و در کنار زن جوانی حضور دارد که کلاه سفید به سر دارد و سعی می کند چهره خود را مخفی نگه دارد. خیلی ها تلاش کرده اند تا هویت زنی که در کنار پیکه بوده را پیدا کنند. کاترین کمی بعد در یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی گفت:"پیکه توهین نکرد اما کمی مغرور است. فکر می کنم که علتش این است که بازیکن مشهوری است اما تا آن زمان ملاقاتی با او نداشتم. بعد از آن از او عکس گرفتم تا در اینستاگرام منتشر کنم."

4125