فوق ستاره پرتغالی فصل آینده هم در اولدترافورد می‌ماند؟

فوق ستاره پرتغالی فصل آینده هم در اولدترافورد می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فوق ستاره پرتغالی قصد دارد باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر را به اوج بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، منبعی به sportwitness گفته که کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال و فوق ستاره خط حمله باشگاه منچستر یونایتد انگلستان قصد ندارد که در پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند. در خبرهای منتشر شده طی روزهای گذشته، گزارشی از ایتالیا اعلام کرد که دوران این مهاجم ملی‌پوش و گلزن پرتغالی با شیاطین سرخ شهر منچستر به دلیل عدم حضور این باشگاه انگلیسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و مشکلاتی که در پروژه جدید اریک تن‌هاگ، سرمربی جدید و هلندی در این باشگاه وجود دارد، به پایان رسیده است. بنابراین، خورخه مندز، ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن سی و هفت ساله پرتغالی به سختی تلاش می‌کند تا به این ملی‌پوش پرتغالی کمک کند تا یک باشگاه جدید در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو پیدا کند. حتی باشگاه‌های آ اس رم ایتالیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال نیز به عنوان گزینه‌های مقصد احتمالی بعدی معرفی شدند.

با این اوصاف، یک منبع به اسپورت ویتنس گفته است که هیچ حقیقتی در مورد خبرهایی که ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس را به جدایی از تیم لیگ برتری منچستر یونایتد مرتبط می‌کند، وجود ندارد. همان‌طور که واضح است، کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد می‌ماند. ماه گذشته، اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی جدید و هلندی منچستر یونایتد در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود اصرار داشت که این مهاجم با سابقه در برنامه‌هایش قرار دارد؛ چرا که سرمربی سابق آژاکس آمستردام انتظار به ثمر رساندن گل‌های زیادی از این بازیکن در فصل آینده دارد.

در اواخر مهلت پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی، کریستیانو رونالدو یوونتوس ایتالیا را ترک کرد و به اولدترافورد بازگشت. او قراردادی دو ساله با امکان تمدید دوازده ماه دیگر با شیاطین سرخ شهر منچستر امضا کرد. این مهاجم پرتغالی در فصل گذشته در سی و نُه مسابقه آمار بیست و چهار گل و سه پاس گل را به ثبت رساند.

9404